Press "Enter" to skip to content

הלוואות ללא ערבים לכל מטרה

סוגי הלוואות שונים

קיימים סוגים רבים של הלוואות. ההלוואות המוצעות היום בשוק נבדלות אחת מהשניה בפרמטרים רבים. לעיתים הלוואה תהיה מאופיינת במטרה אליה נדרשת הכסף, בסוג החברה המציעה את ההלוואה (הלוואה חוץ בנקאית או הלוואה בנקאית), באופי הריבית ועוד. כאשר אנו מבקשים לקבל הלוואה, עלינו לבדוק קודם כל מה ההלוואה המתאימה לנו ולצרכים שלנו, הן במצב הנוכחי (מבחינת הסכום המוצע) והן בטווח הארוך (מבחינת ההחזרים והריביות).

הלוואות ללא ערבים

הלוואות ללא ערבים היא הלוואה מיוחדת, אשר ניתנת בדרך כלל על ידי חברות חוץ בנקאיות. לרוב, כאשר מבקשים לקבל הלוואה, הגוף אשר מעניק את ההלוואה מבקש כי מקבל ההלוואה יביא ערבים אשר יחתמו על ההלוואה. הרעיון הוא שבמידה והאדם אשר קיבל את ההלוואה לא יכול להחזיר אותה, הערבים להלוואה הם אלו שיחזירו את הסכום הנדרש. החתמת הערבים על ההלוואה מצמצמת את הסיכון שהגוף אשר מעניק את ההלוואה לוקח. פעמים רבות אנו לא מעוניינים לערב גורמים אחרים בתהליך קבלת ההלוואה שלנו, או שאין גורמים אשר אנו יכולים להביא כערבים. במקרים שכאלה, ההלוואה המתאימה היא הלוואות ללא ערבים. בהלוואות ללא ערבים אין צורך להחתים ערבים, והערבות היא שונה. ייתכן והערבות תהיה בצורת הנכסים או הרכוש של מקבל ההלוואה, או לחלופין שהריבית בהלוואות ללא ערבים תהיה כל כך גבוהה שהסיכון יפחת משמעותית.

חשוב לדעת לפני שלוקחים הלוואות ללא ערבים

שימו לב, כאשר אין ערבים להלוואה, הסיכון אותו לוקח הגוף אשר מעניק את ההלוואה גדול בהרבה. לכן, יש לפצות על כך בצורה כזו או אחרת. הדרכים השונות בהן ניתן לפצות על הסיכון הם או לקחת ערבות בצורה אחרת, כמו שציינו קודם, או לייצר הלוואה בתנאים אשר מקטינים מאוד את הסיכון – לדוגמא ריבית גבוהה מאוד. לכן חשוב להבין שהתנאים בהלוואה זו עלולים להיות לא פשוטים.