Press "Enter" to skip to content

משכנתאות חוץ בנקאיות

משכנתאות חוץ בנקאיות

חלום הדירה יכול להתגשם

החלום של כולנו הוא ללא ספק דירה משלנו אך כל יום שעובר החלום הזה נראה רחוק יותר ויותר. מחירי הדירות רק עולים, המשכורות נשארות פחות או יותר אותו הדבר וגם ההוצאות הרגילות שיש לכולנו ביום יום, החל מהמעון שצריך לטפל בילדים שלנו כל יום ועד הגבינה שאנחנו קונים בסופר מרקט. בסופו של דבר כולנו נצטרך לקחת משכנתא אלא אם כן נצליח למצוא את העושר בדרך כזו או אחרת, ובסקר השוק שאתם מבצעים כדי לבדוק את האפשרויות שעומדות בפניכם כדאי מאוד לשקול גם את האפשרות של משכנתאות חוץ בנקאיות. גופים כמו חברות ביטוח גדולות, כלל פיננסים, מגדל ועוד, יכולות לתת לכם תנאים נוחים הרבה יותר מאשר הבנקים שלעתים נדמה כאילו יש להם מונופול על הנושא.

כולם תמיד מחפשים את הכסף אצל הבנק

אנשים רבים שהולכים על האפשרות הנפוצה ביותר, משכנתא מהבנק, עושים טעות מרה בגלל חוסר ידע. הסברה הרווח היא שמשכנתאות אפשר לבל רק מהבנק אך רפורמה שעברה בישראל, ולא בשנים האחרונות, נותנת את האפשרות לקבל משכנתאות חוץ בנקאיות בתנאים שיכולים להיות נוחים הרבה יותר. הכסף לדירה החדשה שלכם יכול להתקבל בצורה קלילה הרבה יותר עם בירוקרטיה מהירה יותר שתאפשר לכם לקבל החזרים נוחים יותר או בחלק מהמקרים תוספת למשכנתא שתקבלו מהבנק.

תנאים נוחים יותר לכל המגזרים באוכלוסייה

זוגות צעירים, רווקים, אנשים מעוטי יכולת ואפילו אנשים שיש להם תיקים פתוחים בהוצאה לפועל. על אלו יכולים לקבל משכנתאות חוץ בנקאיות הרבה יותר בקלות מאשר מהבנק. הבירוקרטיה המעטה שכרוכה לקיחת המשכנתא מאפשרת לשעבד נכסים לפי היכולת של הגוף המלווה לסחור איתם, מאפשרת משכנתאות גם לאנשים שבגלל הוצאה לפועל לא יכולים לקבל אותה מהבנק וגובה ההחזר החודשי גמיש הרבה יותר כאשר גם הריבית נמוכה יותר.