Press "Enter" to skip to content

מרכזיות לעסקים קטנים

ההתאמה של מרכזיות לעסקים קטנים

עסק קטן, הוא עסק שלרוב לא צריך עשרות קווי טלפון שונים, לא צריך לתפעל מאות עובדים, ולא צריך לבצע מעקב אחרי שלוחות בכל הארץ והעולם. על כן, כשאתם ניגשים לבחור מרכזיות לעסקים קטנים, חשוב מאד להבין, כי הדבר לא דומה לבחירת מרכזיות לעסקים בינוניים או גדולים. לא פעם, כמובן שאנשים שואלים את עצמם, האם הם בכלל צריכים מרכזיות לעסקים קטנים. התשובה היא שבהחלט כן, שכן גם לעסק קטן, המרכזיות יכולות לתרום באופן משמעותי. עם זאת, חשוב שיהיו כמה התאמות בין המרכזיה לבין העסק.
למידע נוסף לגבי מרכזיות לעסקים לחץ כאן.

הדגש הוא על פשטות

אין ספק שמילת המפתח בהתאמה של מרכזיות לעסקים קטנים היא אחת ויחידה – פשטות. המרכזיה צריכה להיות פשוטה, ולא מסובכת ומורכבת לתפעול. אחרי הכל, אתם זקוקים למרכזיה שתדע לחבר כמה קווים בודדים, ולרוב תפעל באזור ממוקד. חשוב מאד שלמרכזיה תהיה מערכת תפעול ברורה ונוחה, שיהיה ניתן לשלוט עליה באמצעות המחשב בתוך העסק, ולעתים אף דרך הטלפון סלולארי שלכם.

מהצד השני, מרכזיות לעסקים קטנים כן צריכות להציע אפשרויות מתקדמות ,כשהדבר נדרש. כך למשל, היכולת לבצע מעקב אחרי כל השיחות שנכנסות לעסק, לקבל הודעות דרך המחשב, להתקשר לאחד מאנשי הקשר דרך המחשב, לאפשר קבלת שיחות דרך מענה אוטומטי שכולל הזנת קודים שונים, וכיו"ב – את כל אלו, צריכות מרכזיות לעסקים קטנים לספק לכם. כמובן שכל זה צריך להיות תמורת מחירים סבירים גם לעלות ההתקנה, וגם לתפעול השוטף של מרכזיות לעסקים קטנים.

לבדוק את כל האפשרויות

על כן, כשאתם ניגשים לבחור מרכזיות לעסקים קטנים, חשוב מאד לבחון כמה שיותר אפשרויות, וכמה שיותר תצורות של מרכזיות, וכמה שיותר יצרנים וחברות תקשורת בתחום. כך תוכלו לקבל מרכזיה, שממש תותאם לעסק שלכם כמו כפפה ליד.