Press "Enter" to skip to content

מימון מלא לרכב חדש

מימון מלא לרכב הוא לא חלום, הוא ממש בהישג ידכם. יש חברות שישמחו לממן עבורכם את הרכב החדש, אך לפני שאתם ממהרים לשמוח, לא זכיתם בכלום ואת כל הכסף תצטרכו להחזיר. מה עוד צריך לדעת על המימון והאם הוא בכלל כדאי? לעתים לא רק שהוא כדאי, הוא גם הכרחי.

תקנו ואז תחסכו

רכב חדש עולה בין 50 ל-100 אלף שקלים וכשאנו מביטים על המחירים האלו, קשה לנו להאמין שיום אחד נצטרך להוציא אותם. כיצד אפשר לקב מימון מלא לרכב חדש? אפשר לקבל את המימון די בקלות אך אתם צריכים להבין מדוע זה חשוב. כיון קשה להסתדר בלי רכב ואפילו עבודה יהיה קשה למצוא, כי התחבורה הציבורית ידועה כאחת הגרועות בעולם המערבי. במקום לחסוך לרכב ולסבול בזמן הזה מחוסר ניידות, תוכלו לקבל מימון, ליהנות מהרכב ולאחר מכן לחסוך ולהחזיר את התשלומים.

להשוות בין אפשרויות המימון

מימון מלא לרכב חדש יכול לסנוור אנשים רבים אך לפני שאתם ממהרים לרכוש את המימון ולחתום על עסקה שתשפיע על חייכם לשנים, כדאי מאוד לשמוע כמה אפשרויות. יכול להיות שיש עוד הצעות מימון שיהיו נוחות יותר עבורכם והריבית שתשלמו תהיה נמוכה יותר. כמו כן יכול להיות שההצעות יהיו גמישות יותר ויתאימו יותר לערבונות שלכם, ואולי תוכלו לבחור רכב יקר יותר או לקבל שירות טוב יותר.

לא רק הריבית משנה

יש אנשים שבטוחים שמימון מלא לרכב כמו כל הלוואה לכל מטרה אחרת, תלויה בעיקר בריבית. אין ספק שהריבית היא מדד חשוב במיוחד אך בכל זאת מדובר על מדד אחד מיני רבים. חשוב מאוד גם לבדוק מה רמת הגמישות של אותו גוף מימון וכמובן אלו מסמכים וערבונות הוא מבקש, כי לעתים ההליך הבירוקרטי ארוך ומייגע.