Press "Enter" to skip to content

יועץ משכנתא מומלץ

האובייקטיביות של יועץ משכנתא מומלץ

המקצועיות של יועץ משכנתא מומלץ נמדדת לפי האובייקטיביות. למרות שבכל בנק או מוסד ציבורי מועסקים יועצי משכנתאות, רק אנשי מקצוע נייטראליים מסוגלים לספק ללקוח מענה על הדרישות שלו. אובייקטיביות היא ערך עליון של יועץ משכנתאות ועליו לשמור עליה בכל מחיר. לא כדאי לפנות ליועץ משכנתאות המייצג גוף מסוים, היות ובצורה כזו אין דרך לוודא שמדובר על המלצה אובייקטיבית.

יועץ משכנתא מומלץ חייב להציב את האינטרס של הלקוח בראש סדר העדיפויות. עליו ללוות את הלקוח מהצעד הראשון של גיוס הון עצמי, לעמוד לרשותו לצורך השוואה בין פרויקטים בתחום הנדל"ן ולחשוף אותו למידע רלוונטי לגבי שיקולי רגולוציה ותנאי החוק. יועץ משכנתא מומלץ נשאר עם אצבע על הדופק ומעדכן את הלקוח בכל תנאי שיכול לעזור לו להשיג דירה אטרקטיבית עם תשואה אופטימאלית.

כמה עולה לפגוש יועץ משכנתא מומלץ?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, אובייקטיביות של יועץ משכנתא מומלץ לא אמורה לבוא לידי ביטוי במחיר. כל יועץ משכנתאות רשאי לגבות מחיר לפגישה לפי ניסיון, מקצועיות וותק בתחום, אולם בשום פנים ואופן אסור לו לבטא את האובייקטיביות. במילים אחרות, אל תתפתו להתייעצות עם אדם לא אובייקטיבי וזאת אפילו במחיר מינימאלי. זכרו שמה שזול עולה ביוקר והגנו על האינטרסים שלכם בעזרת יועץ נייטראלי בלבד.

בתחום המשכנתאות יש הרבה אינפורמציה המקיפה את הלקוח ומקשה עליו לקבל החלטות נכונות. זו הסיבה לחשיבות של יועץ משכנתאות ולמשמעות של אובייקטיביות. ערכים מן הסוג הזה עוזרים להבחין בין מסלולי משכנתאות ומונעים הפסדים כספיים ועוגמת נפש. את האובייקטיביות של היועץ יש לוודא כבר בשלבים הראשונים, לפני שמתחייבים לחוזה מסוים ועוד טרם הפנייה לבנקים או למוסדות המימון המוסדיים במשק.