Press "Enter" to skip to content

טיפים לבחירת ארון הזזה

ארון הזזה יכול לשמש לטובת אחסון סוגים שונים של חפצים וציוד אישי. השימוש העיקרי בארונות מן הסוג הזה הוא אחסון בגדים ונעליים. בשביל לאחסן בגדים בתוך הארון צריך להחליט על החלוקה הפנימית שלו ולקבוע את המידות למגירות, למדפים ולאזור התלייה. כך ניתן לשלב בין אחסון של בגדים וחפצים אישיים של כל המשפחה, בלי לגזול מקום מהחדר או לשאת בהוצאות גבוהות.

הטיפ החשוב ביותר לבחירת ארון הזזה הוא לבדוק את הדגמים הקיימים ולשאוב מהם השראה. כך אפשר למשל לראות באיזה ארונות משתמשים על מנת לאחסן בגדים בלבד, לעומת ארונות שבהם ניתן גם לשמור על חפצים אישיים אחרים, נעליים, צעצועים וכדומה. הבחירה בארון היא תוצאה של צרכי הלקוחות וסדר העדיפויות האישי שלהם. זו גם הסיבה לכך שיש דגמים רבים של ארונות והבדלים משמעותיים בעיצוב ובסגנון.

העיצוב של ארון הזזה

ארון הזזה הוא רהיט דומיננטי שמושך אליו המון תשומת לב בתוך חלל הפנים. מכאן שהחלוקה הפנימית בתוך הארון היא לא היחידה שחשובה, וכדאי להביא בחשבון את הנושא של העיצוב. המראה החיצוני של הארון צריך להתאים לסגנון הדקורטיבי בשאר חלקי הבית ובעיקר בחדר שבו הוא נמצא. במידה ואין אפשרות כזו, ניתן לשלב הדפסים על גבי הארון או לשלב בין סוגים שונים של זכוכיות ומראות.

אפשר להגיע לאולמות התצוגה כדי לראות מקרוב סוגים שונים של ארונות הזזה. במקביל, ניתן להיכנס לאתרי האינטרנט ולשאוב השראה מתוך קטלוגים של החברות המובילות. המטרה היא לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על התאמה אישית של הארון ועל העיצוב שלו. בעזרת שילוב בין פונקציונאליות ואסתטיקה ניתן ליהנות מארון הזזה לאורך זמן ולחסוך בהוצאות על פתרונות אחסון אחרים בבית.