Press "Enter" to skip to content

זכיינות לבתי קפה

זכיינות לבתי קפה מאפשרת למי שמעוניין לפתוח בית קפה משלו שיש לו כבר שם מוכר. המודל של זכיינות לבתי קפה מאפשרת לכל מי שמעוניין לפתוח בית קפה להנות כבר מהיום הראשון מקהל מבקרים אשר רוצה ומעוניין להגיע דווקא אליו. מעבר לכך כל מי שפותח בית קפה במודל זה של זכיינות נהנה מליווי צמוד, התייעצות בכל אחד משלבי העסק ותפריט שכבר נוסה על אלפי מבקרים שכבר ביקרו בסניפים הקודמים של בתי הקפה.

קהל מבקרים מהיום הראשון

זכיינות לבתי קפה היא זכיינות של מותג. כלומר, מי שרוכש את הזכיינות נהנה משם דבר ולרוב עוד לפני הפתיחה הרשמית מחכה לו קהל מבקרים. העסק החדש מתבסס על השם אותו יצר העסק המקורי והוא אינו צריך להתאמץ ליצור לעצמו שם מההתחלה. ליצור שם משמעותו לא רק בחירה נכונה של שם ולוגו כי אם גם לגרום לכך שיהיה קהל מבקרים שמזדהה עם המותג.

ליווי והתייעצות

זכיינות לבתי קפה נותנת למי שרוכש את הזכיינות ליווי מצד הזכיין. הזכיין מעמיד לרשות כל מי שפותח בתי קפה תחתיו את כל הידע שלו ומאפשר לו להתייעץ עימו בכל נושא ושאלה כמו למשל בתחום העסקת העובדים, התייעצות בהתנהלות מול ספקים וכל שאלה אחרת שרק עולה אצלו.

תפריט

כאשר פותחים עסק דרך זכיינות לבתי קפה, נהנים מתפריט קבוע. כל בתי הקפה אשר נפתחים תחת הזכיינות מגישים את אותו תפריט ובאותם מחירים. זכיינות לבתי קפה מעניקה לזכיין גם את התפריט כשהוא נבנה על ידי מיטב אנשי המקצוע ולאחר שכבר נוסה על עשרות אלפי לקוחות בבתי הקפה השונים. כמובן, כאשר הרשת כולה רוכשת יחדיו חלק מהמוצרים הם מגיעים במחיר אטרקטיבי עבור בית הקפה.