Press "Enter" to skip to content

הלוואות אקספרס ופתרונות מימון לעצמאיים

עצמאי יכול לפתוח חשבון בנק עסקי אך לרוב הוא יידרש להציג ערבים ובטחונות בתמורה לקבלת הלוואות. אחד הפתרונות שעומדים על הפרק במקרה כזה הוא לנסות לקחת הלוואה חוץ בנקאית. מלבד העובדה שהלוואה חוץ בנקאית לא פוגעת בחשבון העובר והשב, היא גם יכולה לעבור הליך אישור מהיר במסגרת הלוואות אקספרס.

הלוואות אקספרס הן פתרון מימון אידיאלי עבור עצמאיים. לבעל עסק עצמאי אין משכורת קבועה אך פוטנציאל הרווח שלו גבוה. חברות אשראי, חברות ביטוח וחברות מימון פרטיות מבינות את זה, לכן הן מציעות לעצמאיים לקבל הלוואות בתנאים מועדפים. חוץ מזה, לחברות מימון חוץ בנקאיות יש אינטרס להפוך את העצמאי ללקוח קבוע ולכן הלוואות אקספרס ניתנות בתנאי החזר גמישים.

כל מה שעצמאי יכול לעשות עם הלוואה

עצמאיים יכולים להשתמש בהלוואות אקספרס למטרות שונות. רוב ההלוואות נלקחות על ידי עצמאיים כדי לממן פתיחת עסק, שיפוץ של חנות או קמפיין שיווקי. ההלוואה מאושרת במהירות ולכן הלקוח לא צריך להמתין על מנת לראות את הכסף. לאחר העברת הכסף יכולים עצמאיים לייצר לעצמם יתרון מול מתחרים, לבלוט גם בענפים צפופים ובעיקר להשתמש בהלוואה כהזדמנות להשקעה.

מלבד האמור לעיל, עצמאיים ולמעשה גם שכירים יכולים לקחת הלוואות אקספרס לכל מטרה. הלוואות כאלה משמשות בין היתר לרכישת רכב או שיפוץ דירה, לטיסה לחו"ל או מימון אירוע פרטי ולעיתים גם להוצאות לא צפויות על טיפולים רפואיים או כיסוי חריגת יתר בחשבון הבנק. למעשה, ברוב המקרים משתלם יותר לקחת הלוואה מאשר לשלם לבנק את העמלות הכרוכות בחריגת יתר. הכל תלוי ביכולת ההחזר של הלקוח ובאופן שבו הוא מתכנן להשתמש בהלוואות אקספרס כמקור מימון נגיש, מיידי וכמובן יעיל.