Press "Enter" to skip to content

הלוואה מקרן השתלמות

הלוואה מקרן השתלמות

 

הלוואה פחות מפחיד ממה שזה נשמע

כאשר מדובר בלקיחת הלוואה אנשים רבים חוששים ובצדק בכך שלא יצליחו לעמוד בריביות ומועדי ההחזרים של ההלוואה. החשש הזה הוא מוצדק לחלוטין כאשר מדובר בהלוואות בבנקים וחברות חוץ בנקאיות, אך כיום יותר ויותר ישראלים מגלים את הדרך הבטוחה ביותר ללקיחת הלוואה, וזו היא הלוואה מקרן השתלמות.

 

הלוואה מקרן השתלמות איך זה עובד?

כאמור הלוואה מקרן השתלמות היא הלוואה בטוחה מאוד לשני הצדדים, גם לחברת הביטוח אשר מנהלת את קרן ההשתלמות שלכם וגם לבעלי קרן ההשתלמות הסיבה לכך היא פשוטה קרן השתלמות היא הערבות שלכם לחברת הביטוח. קרן השתלמות היא כסף שמופרש לכם ע"י המעסיק ועומד לרשתכם כל שש שנים לכל מטרה שתבחרו, קרן השתלמות היא הקרן היחידה הפטורה ממס לכן מדובר בסכום כסף מכובד מאוד. הון נזיל שניתן לקבל מקרן ההשתלמות מאפשר הלוואה בגובה עד 80% ואילו הון לא נזיל בקרן יאפשר הלוואה בגובה עד 50% מערך הקרן.

 

היתרונות

הלוואה מקרן השתלמות עדיפה מהלוואות אחרות מכמה סיבות עיקריות: הריביות נמוכות בהרבה ממה שמוצע כיום בשוק, תנאי ההחזר נוחים – תוכלו להחזיר את הלוואה בטווח של עד 7 שנים כאשר בכל שלב תוכלו לסגור את ההלוואה ללא קנס ותנאים מגבילים, אין צורך בערבים ובדיקה מעמיקה של היסטוריית האשראי, הקרן לא נפגעת כתוצאה מההלוואה- תנאי הקרן אינם נפגעים כלומר עדיין תוכלו להמשיך להפריש לתוך הקרן כספים ולפתוח את הקרן במועד המוסכם. כאשר מדובר בהלוואה חשוב שהתנאים יתאימו לכם כך שבאמת ההלוואה תשתלם ולא תכניס אתכם לבור גדול יותר, הלוואה מקרן השתלמות מותאמת לכם, מכיוון שמדובר בחסכון ובכסף שלכם. הלוואה מקרן השתלמות כיום הבטוחה ביותר.