Press "Enter" to skip to content

מה תוכלו לעשות במסגרת יעוץ משכנתא

במסגרת יעוץ משכנתא תוכלו ליהנות מיועץ פרטי אשר רואה רק את האינטרסים שלכם ללא הסתכלות על האינטרס של הגורם המלווה. היועץ יוכל לסייע לכם בקבלת משכנתא חדשה, ביצוע מחזור וגם במקרים מיוחדים שיכול להיות שנראים לכם מורכבים מאד.

יעוץ לפני נטילה של משכנתא חדשה

נטילת משכנתא היא לקיחת אחריות כלכלית כבדה מאד שיכולה להשפיע עליכם ולכן מומלץ מאד להתייעץ עם מישהו שמבין בעניין ויכול לשרת אתכם. יעוץ משכנתא פרטי ישרת רק את האינטרסים שלכם והיועץ יבחן יחד אתכם מה הדרך הטובה ביותר עבורכם לקבל משכנתא.

יעוץ לפני ביצוע מחזור משכנתא וקבלת החלטה אם לבצע מחזור

אם אתם משלמים משכנתא כבר כמה שנים מומלץ מאד שתבחנו מדי תקופה אם יש לכם אפשרות לקבל תנאים טובים יותר עבור המשכנתא שלכם. יעוץ משכנתא מתייחס לא רק למשכנתא חדשה אלא גם להליך מחזור ויועץ טוב יוכל לבחון יחד אתכם אם הפעולה משתלמת עבורכם או לא.

יעוץ שיכול לסייע לכם במקרים מיוחדים

ישנם מקרים מיוחדים שבהם תוכלו לפנות אל יעוץ משכנתא פרטי. מקרים אלו יהיו אם לא אישרו לכם משכנתא עד כה מסיבות שונות (כמו למשל הכנסה נמוכה או חשבון שהיה מוגבל בעבר) או אם אתם מחזיקים בהלוואות שונות ואתם רוצים להקל על התשלומים שלכם ולהכניס את ההלוואות השונות בתוך המשכנתא. התפקיד של היועץ הפרטי הוא לבחון את המקרה שלכם ולהשתמש בניסיון שלו וביכולות האישיות כדי להפוך את החיים שלכם לטובים יותר מבחינה כלכלית. המטרה של היועץ היא למצוא עבורכם את הפתרונות הטובים ביותר לכם ואם לא מצאתם אותם לבד אל תתייאשו אלא פשוט כדאי שתפנו אל יעוץ פרטי מקצועי.